2013. december 24., kedd

11. rész *Karácsonyi epizód*


* Karácsony reggel *

Kezemmel rácsaptam egy nagyot a hatalmas, szörnyű hangot kiadó ébresztőórámra. Kezeimmel beletúrtam a hajamba, majd átfordultam a másik oldalamra, úgy gondoltam, még lustálkodok egy pár percet.
Karácsony reggel van, ma sok teendőm lesz. A srácokat reggel be kell fognom, hogy segítsenek pár sütit elkészíteni, ezek után még ajándékokat is be kell csomagolnom. Utána pedig fát díszítünk, és fogadjuk a vendégeket.
Több ember jön ma ide, mivel ezúttal a fiúk rokonai meglátogatnak minket, és még este, ajándékozás után meg kell ünnepelnünk Lou szülinapját is. Mozgalmas nap lesz, de szerintem élvezni fogom, ez a nekem való nap.
Mély levegőt vettem, majd lassan kimásztam az ágyból. Magamra kaptam a köntösömet, és lesétáltam a konyhába, ahol már a fiúk nagyba randalíroztak.
- Sziasztok. - ültem le mosolyogva egy székre.
- Jó reggelt. - adott puszit Zayn.
- Ma nyüzsis nap lesz. - ült le mellém Liam.
- De legalább lesz kaja. - nevetett Niall.
Megráztam a fejemet, majd körbe néztem.
- Hol van Lou, és Harry? - érdeklődtem.
- Lou elment Lottieval, Harry pedig azt mondta el kell valamit intéznie, és lelépett. - felelte Liam.
Bólintottam egyet. Gyorsan megreggeliztünk, majd elhagytam a helyszínt míg felöltöztem egy rendes ruhába, és visszasiettem a konyhába.
- Kezdhetjük? - álltam meg a három fiú előtt.
- Ööö... Én nem igazán értek ehhez. - húzta el a száját Liam.
- Majd most akkor megtanulod. - nevettem, és megfogva kezét a hűtőhöz húztam, hogy megmutassam, miket kell elővennie.
Hamar beletanultak, és átvették a rutint, a végén már élvezték is valamilyen szinten. Nagyon élveztük együtt a sütés- főzést, legközelebb is őket fogom befogni erre a feladatra.
Mire végeztünk, és már csak a mosogatás volt hátra, a két jómadarunk is megérkezett, 1-1 dobozzal a kezükben.
- Ti merre jártatok? - érdeklődtem mosolyogva.
- Dolgom volt. - felelte Harry egykedvűen, majd felment a szobájába.
- Szintén. - mosolygott Lou, és ő is elsietett.
Mély levegőt vettem. Borzasztóan nehéz eset ez a két srác, egyszerűen nem tudok rajtuk kiigazodni, szinte... Soha? Na de ezt még megjárják. Néhány perc múlva vissza is érkeztek, mire fogtam két konyharuhát, és a kezükbe nyomtam.
- Na fiúk, mehet a mosogatás. Sok sikert! - mosolyogtam rájuk, majd a mögöttem álló Zaynhez, Niallhez, és Liamhez fordultam. - Srácok, menjünk csomagolni.
Ők hangosan elnevették magukat.
- Szülinapom van! - kiáltott utánunk Louis, de mi csak szó nélkül otthagytuk őket.
A szobámba előszedtem az összes ajándékot, és magam köré terítettem pár csomagoló papírt, szalagot, ragasztót, és ollót. Igen, ezekre mindig rendesen felkészültem. Gondosan becsomagoltam az ajándékokat, és az ajtóm mögé rejtettem el őket, hátha valaki esetleg betoppanna ide estig.
Miután már ezekkel is készen lettem, az óra 15:00-t ütött. Lesétáltam a nappaliba, ahol a fiúk már a nagy fenyőfánkat is felállították, és elkezdték díszíteni. Odasétáltam Louishoz, majd megöleltem, és gyors puszit nyomtam arcára.
- Boldog születésnapot. - mosolyogtam, majd boldogan csatlakoztam segíteni a díszítésben. Rengeteg díszt tettünk a fára, és nagyon szépek is voltak. Élveztem a dolgot, főleg, hogy együtt csináltuk. Sokat szórakoztunk. Szívattuk egymást azzal, hogy dől a fa, sőt, mikor már Liam bekiabálta hogy ég, Niall elszaladt egy poroltóért... De édes fiúcska, ezért imádom.
Fa díszítés után szépen kiöltözve fogadtuk a vendégeket. Először Niall családja érkezett meg, ezek után Liamé. Nem sokkal később pedig Louisé. A következő ajtó nyitásnál váratlan látvány ért...
- Szia Vic! - ugrott nyakamba öcsém, Mike.
- Mike. - öleltem magamhoz, mire átadott egy dobozt.
- Boldog karácsonyt. - mosolygott, mire átvettem a dobozt, és megsimogattam a fejét.
- Köszönöm szépen, neked is.
Felnéztem róla, és elhúztam a számat.
- Apa, Ashley.
- Vicky, bemehetünk? Zayn meghívott... - szólalt meg halk hangon apám.
Bólintottam egyet, majd számukra jobban kitártam az ajtót.
Amint bejöttem, nem volt szükséges becsuknom sem, mert új vendég érkezett. Egy hölgy.
- Szép estét. - köszönt mosolyogva. Nagyon elegáns volt, és kedves arcú.
- Szépet. - mosolyogtam, majd kérdőn néztem rá, mire azonnal választ is adott, a még csak fejben feltett kérdésemre.
- Harry édes anyukája vagyok. - mosolygott lágy hangon.
- Ó, tessék bejönni. - tessékeltem be szeretettel.
Harry anyukája ilyen kedves, ő meg maga egy tahó? Mármint néha... De akkor is! Meglepő.
Jól elbeszélgettünk mindannyian, már szinte az egész este elment ezzel. Meg is vacsoráztunk, és a végén mikor elértünk az ajándékozáshoz, újra csöngettek. Most Harry nyitott ajtót, és akit betessékelt, megint nagy meglepetést okozott.
- Anya?! - lepődtem meg mikor megláttam édesanyámat az ajtóban.
- Köszönöm Zayn, a meghívást. - mosolygott anyám kedvesen, majd végignézett mindenkin. - Sziasztok.
A többiek viszonozták a köszönést, de én csak meglepetten ültem a helyemen. Anyám, apám, az eltitkolt öcsém, és apám nője, akivel anyámat csalta, egy helyen? Ma? És még csak egy megjegyzés sincsen? Nem ismerem anyámra, fantasztikusan viselkedett.
Pár perc után neki is kezdtünk az ajándék osztásnak.
Liamtől kaptam egy smink szettet, úgy tűnik jól kiismert. Nialltől kaptam egy nagyon szép ruhát. Zayntől pedig egy parfümöt. A végére Louis maradt, és Harry.
- Oké, én jövök. - állt fel Louis, majd elém sétált, de keze üres volt. - Nos, az én ajándékomat a szobámban találod meg. Ha lehoztam volna, egyből rájöttél volna mi az. Tehát, majd menj fel, és kukkantsd meg.
Mosolyogva megöleltem, ő pedig viszonozta ölelésemet, majd leült.
- Khm. - állt fel Harry, kezében egy dobozzal.
Csendben átadta, majd kapkodva kibontottam, és meglepő látvány fogadott. Az az ékszer szett volt benne, amit nemrég a kirakatba láttam, amit annyira leszólt. Szemeim kikerekedtek, de boldogan magamhoz öleltem.
- Köszönöm. - feleltem, mire megsimogatta a hátamat.
- Boldog karácsonyt, Vic. - ezek után a helyére sétált, és leült a kanapéra. Én is így tettem.
Az este további részében TV-t néztünk mindannyian, és jókat szórakoztunk.
Igazából nagyon érdekelt már Lou ajándéka, de otthagyni a hatalmas vendég sereget illetlenség lett volna, így hát maradtam a többiekkel. Viszont folyamatosan Harryt néztem, ahogyan Ő is engem. Nagyon meglepett, és meghatott az ajándéka. Elképesztő, hogy olyan figyelmes volt, hogy megvette nekem... Tudta mennyire tetszik, és mennyire fontos nekem, tehát megvette. Erre biztosan nem számítottam volna.
Miután feloszlott a nagy csapat, úgy gondoltuk hagyjuk a rend rakást holnapra, és inkább elmegyünk pihenni.
Így is tettünk, de nekem első utam Lou szobájába vezetett, ahol ő már várt.
- Nos? - mosolyogtam rá, mire ő az ágyán lévő nagy dobozra mutatott.
Oda siettem hozzá, és kibontottam tartalmát. Ez is egy hatalmas meglepetést okozott számomra. Egy kiskutya ugrott elő. Egy elképesztően édes, pici kutyus, masnival a nyakába. Kiszedtem a dobozból, mire halkan ugatni kezdett rám.
- De édes! Kis bundás... - néztem rá hatalmas szemekkel.
- Boldog karácsonyt. - mosolygott Louis, mire oda mentem, és a nyakába ugrottam.
- Boldog karácsonyt, Lou.


***
Sziasztok!
Nos, amit erről a részről tudni kell; A legtöbb dolog benne teljesen kitalált! Tehát nem tudom, hogyan is zajlik Londonban a karácsony, így hát úgy gondoltam, a saját képzeletemre bízom.:)
Ez a rész is összecsapott kicsit, de karácsony van, és... Hát kellett ez a rész, ráadásul szerintem jól bemutatja mi lesz Vicky - Louis - Harry jövője.:)
Na, de ha tetszett, pipáljatok, és kommenteljetek! :)

NAGYON BOLDOG KARÁCSONYT KÍVÁNOK! :) <3

Vicky.*



4 megjegyzés:

  1. Imádtam:DDDDD Nagyon jó rész lett!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszett, egész jó lett :)))) <33333

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. :) Tiszta karácsonyi hangulatot keltett. :D Siess a következővel. <3

    VálaszTörlés
  4. Szia!Nagyon jól írsz.Imádom a blogodat.Mikor lesz új rész? :-)

    VálaszTörlés